sınıf arkadaşlarıyla sex

BİRGÜN SINIFTA OTURUYORDUM KIZLAR ÇOK YAKIŞIKLI OLDUĞUMU SÖYLERLER BİRÇOK KEZ ÇIKMA TEKLİFİ ALDIM AMA ÇOĞUNU REDDETTİM ÇIKTIĞIM KIZLARLA SEX YAPMAK İÇİN ÇIKARIM EN SON ÇIKTIĞIM KIZ BÜTÜN SINIFA ANLATMIŞTI SEX YAPTIĞIMI HERKES ÇOK ŞAŞIRDI TABİ.ARADAN 1 HAFTA FİLAN GEÇTİ TENEFÜSTE SINIFTA ORUSPUNUN BİRİ YANIMA OTURDU .AZ KONUŞTUKTAN SONRA SINIFTA KİSE KALMADI BACAĞINI BACAĞIMIN ÜSTÜNE ATTI.NE OLUYOR DEDİM.ODA SEX OLUYOR DEDİ.SONRA ELİMİ KİLOTLU ÇORABINDAN İÇERİ SOKTUM AMI ÇOK YUMUŞAKTI KİLODUNUN İÇERİSİNEDE SOKTUM ÖYLE Bİ ZEVK GELDİKİ ORTA PARMAĞIMI FULLEDİM HISSSSS AHHHHH DİYORDU KIZ SONRA ZİL ÇALDI HEMEN ELİMİ ÇEKTİM KONUŞMAYA DEVAM ETTİK. BEN DEDİM Bİ ARA SENİNLE SİKİŞELİM DEDİM.ODA NE ZAMAN İSTERSEN DEDİ.BEN 1 HAFTASONRA EV karaman escort BOŞALIYOR EVE GİDERİZ DEDİM.ODA TAMAM DEDİ.BEN GRUP SEX YAPALIM DAHA EYLENCELİ OLUR DEDİM O KIZ BÜTÜN ORUSPU ARKADAŞLARINA SÖYLEDİ.AMA HEPSİ KABUL ETMEDİ KAÇ KİŞİ TOPLADIN DEDİM.5 DEDİ. BENDE 3 Kİİ TOKLARIZ DEDİM.TAMAM DEDİ.BEN SONRA 2 ARKADAŞ TOPARLAYABİLDİM . HER ADAMA 2 KIZ DÜŞÜYORDU. ARKADAŞLAR SEVİNÇTEN HAVALARA UÇTULAR 1 HAFTA SONRA ÇAĞIRMAYA GİTTİM.UTANDILAR ZORLA GETİRDİM.NEYSE GELDİK EVE.KIZLARI BEKLERKEN KURUYEMİŞ – KOLA FİLAN AÇTIK TABAKLARA KOYDUK.KIZLAR GELİ HERKEZ BİRBİRİNE BAKIYORDU BEN DEDİMKİ BURAYA SEX İÇİN GELDİK MAL GİBİ OTURACAZMI BURADA DEDİM. ONDAN SONRA DEDİM KIZLAR KARŞILIKLI OTURMAYALOM YAN YANA OTURALIM GEDİM. KOLTUĞA SIĞMAYIZ GİYE HERKEZ YERE OTURDU 2 KIZIN ORTAKINDA BİR ERKEK VARDI HERKEZ ÖYLE DURUYORDU karasu escort EN GÜZELLERİ BENİM YANIMDAYDI KIZLARIN PANYOLONLARININ DÜĞMELERİNİ AÇTIM İKİSİDE HIIIIII DEDİ BENDE SAKİN OLUN DEDİM. SONRA HERKES SOYUNDU YAVAŞ YAVAŞ ALIŞMAYA BAŞLADILAR BEN KIZLARIN AMCIĞINI OKŞUYORDUM SONRA TEKİ YALAMAYA BAŞLADI YARAĞIMI YEKİDE HEMEN DUDAKLARIMA ÖPÜŞMEYE BAŞLADIK MEMELERİNDEN TÜTTÜM AYNI ZAMANDA ÖPÜŞÜYORDUK SONRA BEN SIRT ÜSTÜ YATTIM TEKİ KAFAMIN ÜZERİNDE ÇÖMELDİ BENDE AMINI YALAMAYA BAŞLADIM TEKİDE YARAĞIMI YALIYORDU SONRA YER DEĞİŞTİRDİLE SONRA KIZ YARAĞIMA OTURMAYA BAŞLADI YAVAŞ YAVAŞ OTURDU ARTIK ZEVKTEN ÖLÜYORDUM DİERLERİ DE AYNI YAPTIKLARIMIZI YAPIYORLARDI KIZLARA KANAPEYE PTURMALARINI SÖYLEDİM OTURDULAR AMLARINI AÇTILAR TEKİNİNKİNİ YALAMAYA BAŞLADIM KIZ ZEVKTEN ÖLÜYODU SONRA BOŞALDI AMINDAN AKAN SIVIYI ÇEKMEYE BAŞLADIM ÇOK GÜZELDİ SONRA DİERİNE GEÇTİM ODA BOŞALDI BOŞALMA karatay escort SIRASI BENDEYDİ KIZLAR YARAĞIMI YALAMAYA BAŞLADILAR TEKİ MEMELERİNİN ARASINA SOKTU VE İLERİ GERİ ÇEKMEYE BAŞLADIM KIZ DÖL GELİNCE HEMEN YALAMAYA BAŞLADI DÖLÜ AĞZINA ALDI SURATI DÖL OLDU SONRA ÖPÜŞELİM DEDİ BENDE HAYIR DEDİM SONRA KANEPEDE DOMALDILAR BENDE SIRA SIRA VERİYORDUM İKİSİNEDE KIZ YARAĞIMI AMINDAN ALDI SONRA YALAMAYA BAŞLADI 1 DK. YALADI VE DİER KIZIN AMINA SOKTUM BAĞIRMASIN DİE YAVAŞ YAVAŞ SOKTUM AMINA SONRA FULLEDİM O SINIFTA FANTAZİ YAPTIĞIM KIZI ARKADAŞ SİKİYORDU O KIZI ALDIM Bİ BAŞKA KIZI VERDİM HEM KONUŞUYORDUM HEMDE SİKİŞİYOR BEN BUNU HER ZAMAN YAPALIM DEDİM OLUR DEDİ SONRA İYİCE SİKİŞTİK BUNLARLA 2.5 SAAT SİKİŞTİK YAKLAŞIK SONRA KIZLAR GİTMEK İSTEDİ HEPİMİZ AYNI SINIFTAYDIK İSTEDİĞİMİZ ZAMAN İSTEDİĞİMİZ KIZI SİKEBİLİYORDUK ARTIK KIZIN BİRİNİ EVE ATIYORDUM SİKİYORDUM HER HAFTA HERGÜN EVDE HERKES ÇALIŞTIĞI İÇİN 7 SAAT KİMSE OLMUYO ARALIKLI GELMİYOLAR EVE 3 SAAT SİKİŞTİKTEN SONRA GİDİYORLARDI ARKADAŞLARDA HER HAFTA SİKİŞİYORLARDI BAZI ARKADAŞLAR 2 GÜNDE 1 ŞİKİŞİYORLARDI KIZLAR BUNU DİER ARKADAŞLARINA ANLATINCA BAKİRE KIZ SİKME ŞANSIDA BULUYORDUK . BU HİKAYE BURADA BİTER HİÇ SİKİŞMEYENLER BİR KERE SİKİŞSİNLER BENCE HER GECE SİKİŞMEK İSTEYECEKLERDİR ÇOKZEVKLİ BİŞEY BU

sınıf oruspuları

slm aldatanlar.com sakinleri ben berkay izmirliyim 18 yaşlarındayım neyse konumuza dönelim ben lisedeyken öğretmen sınıf çok komuşuyo diye bizi kız-erkek bir sıraya oturttu iyide oldu neyse bana sınıfın 8-9 oruspusundan biri denk gelmişti çok seksi bi kızdı her zaman beni azdırıyordu ne zaman yanına otursam sikim kalkardı daha indiremiyordum tahtaya bile zor kalkar oldum kız bunun farkındaydı bana sınıf arkadaşlarım teklif et şuna diyip dururlardı bende arkadaşlarıma benim yerime siz edin dedim onlarda kırmadılar beni neyse kıza sölediler benim kalbim küt küt atmaya başladı kız bana sıradayken bi çay bahçesi söledi beraber orada konuşabiliriz dedi bende tmm dedim okul çıkışı oraya gittik kız benimle ilgili iyi niyetlerin varmı dedi bende tabii deedim kızla çıkmaya başladık sürekli dolaşıyorduk beni çok azdırıyordu sikim dimdik oldu bi gün ev boştu çoğu zaman ailem gezmeye giderdi bende fırsat bu fırsat dedim kızı davet ettim kız tmm dedi geldi kuruyemiş ve kola ikram etttim sonra kuçağıma yattı ve vcd den bişeyler izlemek için cd getirmiş ben sorduğumda bayılacaksın dedi bende taktım ağzım açık kaldı pornoymuş meğersem arkamı bi dündüm memeler dışarda bana bakıyor gel dedi bi anda kendimden geçtim kızın memelerine bi yumuldum çok güzeldi yalıyordum yalıyordum sonra kız soyundu tamamen bende soyunmaya başladım artık kız yarağımı ağzına aldı sanki çölde susuz kalmış da su bulmuş içiyr gibi yarağımı yalamaya başladı bende tabii kanepeye oturdum kız devam etti o kadar güzel bi duyguyduki kendimden geçtim çonra kızın amcık harikaydı bide amcığa yumuldım kız ısss ahhhh demeye başladı ama asıl simdi bağıracaktı azmış yarağımı ilk önce tekrar yalattım ii girsin die kızın amına dayadım yazaşç soktum başı girince bi acayip oldum kız yavaş yavaş alışıyordu duruma ne kadar sokarsam sonradan o kadar zevk almaya başladı 2 saat buna yittim kız adeta kan ter içinde kalmıştı çok zevk aldığını söledi artık okulda çoğu zaman buna elliyorum haftda 1-2 defa bu deneyimi yaşıyoruz artık okuduğunuz için teşekkürler

alman kıza sınıf gezisinde bağırtarak kaydım

Ben ali 15 yasinda yim ve almanyada yaşiorum . Gecen sene sinifgezisine gitmistik ve sinfta bir kiz beni deli ediordu . Ben ona hastaydim ve on itifatlar ediordum hep . Bir gecesi bütün siniflan disko gezisi yapik o yoruldu ve odaya gidiordu bende arkasindan gittim ve beraber odasina antaya escort
gittik beraber oturiorduk ve konsiorduk ben ona yaklasiordum ve bis saman sonra opmeye basladim yalasiorduk kizin ustundeydim onu soymaya baslamistim memelerini emdim amini yaladiktan sonra o diz coktu ve yarragimi yalamaya basladi ben azmistim kaldirdim sir ustu yatirdim leayi ve bacakarsindan girdim amina azcik sorlandim ama sonra raht lara escort bayan
oldu kanlar akmaya baslamisti kizin umrunda degildi ben ona gomerken o 2-3 kere bosaldi ben 30 saat sonra kizin amindan ciktim ve gotune dadim azcik sordu cunku kiz daha hic sikilmemis olsun ben gotunede girdim ve kiz acidan bagiriordu ben aziordum ve hizlaniordum 10 dakikka sonra gotune bosaldim manavgat escort bayan
gine amini sikmeye baslmadim 5 dakika sonra gine azina verdim ve butun yuzu memelerine kadar dollerimlen doldurdum simonra dusa gidik dusdada 1 posta gotten verdim . Ondan sonra giyindim gittim sabah kahvaltiya giderken onumden yuruyordu ve sorlaniordu o guzel gozltu aciordu galiba . Atik bcikioruz ve ben onu her firsatta sikiorum    Alman kıza sınıf gezisinde bağırtarak kaydım, alman kıza çaktım, alman sikiş hikayesi
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 353 515 737 08

Olgun sınıf öğretmenini kendi dairesinde inlettim

Selamlar değerli hikaye okuyucuları, ben sizlere ilk hikayemi olgun bir sınıf öğretmeni bayanla kendi dairesinde yaşadığım o çok özel sikiş fantezimizi anlatmak isterim. Olgun sınıf öğretmeniyle merdivenden her inip çıkışımda göz göze geliyor fakat konuşamıyorduk. Ben onu tanımıyordum o da beni tanımıyordu ama yaklaşık bir ay kadar o şekilde den geldik. En son geçen hafta hatunla tekrar bakışınca seksi şey iranlı escort
kapısını hafif aralıklı bırakmış diye zilini çaldım. Fakat hatun hafif çakır keyif olmuş ve beni kolumdan tutup içeri çekti. Yarı çıplak halde gecelik vardı üzerinde altına da kilot giymemişti. Benim yarak hatunu görür görmez havalandı zaten. Devasa yarağı ona sokmamak için zor zapt ettim o an kendimi. Biraz kanepeye oturduk bana bakıyor hala bir şey söylemiyordu. Eski kocasından ayrılınca keçiören escort
boşlukta hissetmiş ve yaraksızlık da kafaya vurunca içkiye verdiğini söylüyordu bana. Bende o şahane fiziği olan olgun ama genç bayanlara taş çıkartabilecek düzeydeki seksi karıya iri yarağımı basmak için hemen bunu yere doğru domalttım. Devasa yarağı o seksi güzele sokarak süper bir keyif hissettirmek istedim. Mükemmel fiziği ile benim irice yarağı farklı açılardan götten ve amdan içine almak istedi kızılay escort
hemen ona doğru tutuğum yarağı ağzına verip bir müddet sakso ettim. Karı yarağımı yaladıkça daha da iştaha getirdi beni ve hemen bunu yere doğru yatırıp keyif dolu hallerimle devasa yarağı farklı açılardan götten ve amdan güzel olgun afete adı Meral olan karıya çakmaya devam ettim. Hatunun amına yarağı soktukça mükemmel keyifler alıyor ona yarağı bastıkça uçuşa geçiyordum adeta. Bir müddet daha o şekilde iri yarağı bu götü güzel şeye çakmaya devam ettim. Mükemmel bir fiziği vardı ve heyecan dolu halleri bana daha da sikiş keyfi yaşattı ve boşalarak dairesinden ayrıldım fakat unutamadığım bir olgun ankara travesti fantezisi yaşamış oldum.