patronum yakladı once sıktık sonra kovdu benı

mrb öncelık gecen hikayem olan ilgiden ve son yaşadım bır olayı anlatyım size…İŞTEN CIKMIŞ BOŞ BOŞ GEZIYORDUM GAZETE İLANIDA ŞÖFÖR ARNIYOR YAZIYORDU 26 YAŞINDAYIM BU ARDA AMA DA GENC GOSLERIM… HER NEYSE SONRA İLAN ICIN ARADIM VE KONUŞMAYA GITIK BUYK BIR FIRMADA ŞOFOR OLCAKTIM 1- 2 AY SONRA BENI HANIM ŞÖFOR CIKMIŞ ORAYA GECMEMI ISTEDI PATRON BENDE GORVDEDIM VE GECTIM ALTIM SON MODEL ARBA VAR ONU HEYCANI YETIYORDU BANA SEVIM HANIM 55 YAŞIN BAKIM COK SEX BIR HANIMDI BENI GORUNCE OO COK GENC DEDİ VE GULDUU SAKI O ZMANLARDAN BI SEY BELIYDII.. SONRA SEVIM HANIM SAG SOLA GETRIYORDUM BIR GUN BIR PARTIYE GETIRDI BANA SENDE YANIMDA ICERİ GEL ORDAKILER YENI SEVGLIM DIYE TANITCAM SENİ ISKANSINLAR DIYE VE GITIMM MECBUR EKMEK PARASIISONRA ORDA BIRAZ ICIMİŞTIK HERKEZ OO SEVIM YINE CIITIR BULUŞMUSUN DIYORDUU. SONRA CIKIŞTA BAN TŞK EDEREK PARA VERDİ BENDE ONEMLI DEGIL GOREV DIYEREK ALMADIM İLK DEFA OBUR SOFORLERIM HEMEN KAPARDI DEDİİ OZAMAN EVE CIK DEDI VE BEKLIYORDUM SOYUNMUS SEKILDE KARIŞMA CIKTI BEN BORCLU KIMSEYE KALMA DIYEE BEN NE YAPCAM ŞAŞIRMIŞTIM BUDA GGOREV DEDI BANA BENDE SOYLEMESI YAPI VARDIR 2 YILLIK ABAAZA SONRA BAŞLADIK SEVIŞMEYE AMA BILEREK SOKMUYORUM CIULDIRSIN DIYEE 30 DK YALADIM CILDIRYOR KOCASI AHMET SIKMESEN OYLE BOLE SIKERLER İŞTEE OGRETMSEN ARABA KULLANMAYA DAGITLAR BENI ISTE DIYE SOYLENIYORDU SONRA SOKMAYA BAŞLADII EVTTTTTTTTTT OOOOOOO ERKEGIM BENIMM IKICIM BENIM DIYORDU BEN GOTUN YOKLAMYA BAŞLADIM BENIM BILIRSIN KESIN GOTEN SIKERIMM :d SONRA ORASI OLMAZ DIYORDU SU LAN KALTAKK KONUSMA FAHIŞEMM BENIMM DIYORDUM KICIN TOKATLIYORDUM KADIN BU SZOLER COK HOŞUNA GIITII VE EVT ARGOM BENIM SIKICIMM DIYORDUU AMA BIR ANDA AHMET BEY ICERI GIRDI BEN OLECE DONA KALMIŞTIM LAN IBNE 2 AY OLDU İŞE ALDIM KARMI SIKIYRDUN DIYORDU SEVIMSE GEL KOCACIM SONRA KIZ BENI ISTEDIM SEY YAP TOST ET BENI HADI LAN SIKMIYORSUN BIRDE LAF EDIYORSUN DIYORDU SONNRA AHMET BEY SOYUNDU AMIN YERLESTIRDI BEN CEKINEREK SIKMEYE CALIŞYORUM NE LAN DEDI AZ ONCE MAKINE GIBIYDI DEDI BAYITTAN KADAR BU KARI SIKCAZ DEDI VE OYLE BIR SIKİŞTIK SORMAYINN SONRA BENDE BITTIM SONRA AHMET BEY SIKTIR GIT BIRDA GELME BURALAR DEDİ BIR YUMURUK ATTI BANA UCMDEN BERBER SIKERKEN BIR SEY YOKTU SIMDI YUMRUKTA YEDIK DEDIMM OLSUN DEYERI SEVIME BAYANLAR DULLAR EVLIER SEVIŞMEK TADIN CIKARMA SIYORSANIZ EKLEYIN BEINI beklıyorum sız bayanlar olgunlarr
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

önce damlayı – sonra burcuyu

HERKESE SELAMLAR…ben istanbulda yaşamaktayım…diğer hikaye yazan arkadaşlar gibi bende kendi ismimi ve hikayede geçenlerin isimlerini değiştirmek durumundayım…lise son sınıftayken adı damla olan bi kızla tanıştım okulda ve okul dışında beraber bol vakit geçiriyorduk…ben birgün 31 çekerken onu düşündüm ve aklıma bir hinlik geldi…burcu diye bir arkadaşın evi gündüz boştu işe burcudan evin anahtarını istemekle başladım…evin akşam 4 e kadar boş olduğunu…6 filan gibi ablasının geleceğini söledi burcu…bende tamam 3 gibi çıkarım dedim…hemen damlayı aradım önemli bişi konuşmam gerekiyo bugün kesinlikle görüşelim dedim oda aslında işim var ama madem önemli görüşelim dedi damla benden hoşlanır…ben lisenin önüne gittim,damla çıkalı 15 dakika olmuş beni bekliyordu…okulun önünden minübüse binerek burcunun evine doğru yola çıktık…damla şaşırmış sürekli nereye gidiyoruz diye soruyordu bende gidince görürsün diye geçiştiriyordum…20 dakika yoldan sonra evin olduğu yere geldik…ben damlaya iki tane bira alalım dedim tamam dedi…tekel biraz uzaktı beraber yürüdük biraları alıp geldik…saat 1.30 olmuştu zaman daralıyordu…eve girdik ben biraları dolaba attım bi müzik açtım damlada burcunun odasına girmiş etrafa bakıyordu ben damlaya evi gezdirdikten sonra salona gelip kanepeye oturduk…ben mutfağa gittim biraları hazırladım geldim…damla birayı bir seferde yarıladı hızlısın dedim oda böyle içilir filan die artistik yapıyodu…neyse buraya niye geldik dedi bende konuşuruz ya tadını çıkar dedim…ısrar etti tamam dedim biralarımız bitsin konuşuruz…damla bir dikişde birasını bitirdi…hadi konuş dedi…damla dedim doğru olurmu bilmem ama ben senden çok hoşlanıyorum…bana döndü gözlerimin içine bakarak sen ciddimisin dedi bende korkuyla karışık evet dedim peki neden şimdiye kadar sölemedin dedi çekindim dedim…damla tepkisiz kalınca unut gitsin dedim bir anda elimi tuttu ben senden hoşlanmıyorum deli gibi aşığım dedi…dudaklarımız birden birleşti yaklaşık yarım saat hiç ayrılmadan bi o üstte bi ben seviştik…ben üstündeki okul gömleğinin düğmelerini açmaya çalışırken oda yapma diyordu ama başı dönüyordu ve karşı koyamıyordu…okul gömleğini açınca altındaki beyaz sütyen çıktı karşıma ben o dakikadan sonra iki kat hızlandım bir anda göğüslerine yapıştım südyeni kopararak çıkarttım…damla bir yandan yapma derken bi yandanda inliyordu zevk almaya başlamıştı…ben hemen üstümdekileri çıkarttım yalnızca boxer kaldı…damlanın eteğinin altından bacaklarını okşamaya başladım inlemeler arttı…ince çorabını çıkarttım ve ayağa kaldırdım…eteğinin düğmesini ve fermuarını açınca çok utandığını söledi…ben boxerımıda çıkartttım yarrağımı eline verdim ama yalamayacağını söledi…bu ilk cinsel deneyimi ve midesi bulanırmış yalarsa…bende tamam dedim üstünde kilodu vardı kilodunu yana çektim ve sulanmış amı görünce dayanamadım hemen kapandım üstüne kız deli gibi inliyordu erkeğim…bitanem…seninim…herşeyimsin…filan gibi kendinde değildi…ben yarrağımı amının dudaklarına vurmaya başlayınca hayır dedi ben kızım önden olmaz tamam dedim götüne abanmaya başladım…yavaş gel dedi ben eziyet vermek için bir anda abandım hayatımda öle çığlık duymadım hızlanmaya başladım ama her seferinde sikimi dışarı kadar çıkartıp tekrar sokuyordum kız aynı acıyı tekrar tekrar yaşıyordu ben dayanamadım ve içine patladım oda iki kere boşaldığını söledi…olduğumuz gibi yığılmıştık…kızda hem sarhoşluk hemde birleşmenin verdiği yorgunluk vardı…o amcığı kafaya takmıştım ne pahasına olursa olsun sikmeliydim…gittim bacağını omuzuma kadar kaldırdı amcık dışarı fırladı bi hamlede içine soktum kız anlayınca hayır yapma filan demeye başladı o sırada amdan kan geldi biraz kızdı ama olan oldu dedi şimdi kocamsın sik beni dedi ben iyice azdım 10 dakka git gelden sonra çıkartıp göğüslerinin üzerine boşaldım…saate baktım 3.30 olmuş hemen duş alıp çıkmamız lazımdı…ikimiz beraber girdik…damla artık kız olmadığından rahat durmuyordu bende dayanamadım küvetin kenarında domaltıp amdan soktum…o sırada burcu içerden seslendi…ikimizde donup kaldık…banyoya yöneldi…kaan içerdemisin dedi bende evet duş alıp çıkıyorum dedim…biz hızlıca çıktık kurulandık…burcu salonda oturuyordu iç çamaşırlarımıza bakıyordu neyse damla hızlıca giyindi ben onu minübüse kadar götürdüm ve eve geri döndüm burcuya bi açıklama yapmam lazımdı…burcu özür dilerim dedim kaan dedi şu kzı arkadaşın çok şanslı niye dedim erkek arkadaşının onunla cinsel birlikteliği olmadığını söledi ben niyeti anlamıştım faka bozuntuya vermedim…karnım acıktı dedim…burcu mutfağa gidelim hazırlayalım dedi…mutfağa gittik burcu tezgaha yönelir yönemez kulak memesinden öperek vücudunu okşamaya başladım döndü dudaklarıma yapıştı…bir hafta önce bi tanesini bulamazken şimdi bi günde iki kız sikecektim…burcunun ablasının yatağına gittik ikimizde azmıştık hemen soyunduk…burcuya kızmısın dedim hayır dedi rahatladım burcu prezervatif getirdi ablasınınmış…yarrağımı yalayarak taktı ve üstüme çıktı o damla gibi değildi herşeyi ona bırakmıştım üzerimde zıplamaya başladı sonra ters döndü…çok sık pozisyon değiştirdik geç boşalmak için yapıyomuş…altıma aldım ben bunu amını yatağın ucuna kadar getirdim, bacaklarını omzuma aldım bu pozisyonda 2 dakka sonra boşaldı bende onun boşalmasına dayanamadım ve patladım ağzına aldı döl dolu yarrağımı yaladı benim bile midem bulandı beraber duşa girdik ablasının gelme saatine az kalmıştı…ben toplandım tam çıkarken söyle bakalım damla mı ben mi dedi bende ikinizde dedim oda nasıl yani dedi bi gün ikinizi beraber sikicem dedim bana uyar dedi damlayı ikna edersem bi hikayem daha olcak …şimdilik bu kadar hoşçakalın
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

önce annesini sonra kızını :)

Öncelikle herkeze merhaba hemen hikayeme geçiyorum ve tamamı gerçek tir bu hikayenin…üniversite öğrencisi olduğum için iki arkadaş bir ev kiraladık arkadaşım hafta sonu memlekete gitmişti bende internete girmiş sağda solda dolaşıyordum …birden kapı çaldı ben bi anda ürktüm    çünkü gecenin bi yarısı kim olabilirdiki neyse kapıyı açtım alt komşumuz bizim evde şeker kalmamışta bana biraz şeker verebilirmisin diye sordu tabi dedim istersen içeriye gir dedim yok dedi ben şekeri bir kaseye koydum ve verdim ben kocam    uyuyunca getiririm dedi …ben heycanlanmıştım kadın çok alımlı ve bakımlıydı ve kocam uyuyunca demişti hemen hayal kurmaya başladım ve aradan baya bi zaman geçtiken sonra saat 02:30 civarı kapım çalındı evet dediği gibi kadın kaseyi getirmişti acelesimi vardı dedim olsun dedi ve bana sen bilgisayarcısın ben kıza biraz bilgisayar kullanma konusunda yardımcı olurmusun dedi tabi istersen gel içerde konuşalım dedim ve içeriye davet ettimüzerinde dar siyah bir buluz ve altındada siyah dar bir tayt vardı hemen oturttum kanepeye kusura bakma    evimiz biraz dağnık dedim ve sen biliyomusun bilgisayar kullanmayı diye sordum gel dedim ve onu benim PC nin başına oturttum ben de hemen yanına oturdum bi koltukta ikimzi oturuyorduk böyle rahat edemedim sen otur dedi heralde kızdı dedim bide ne    görim benim kucağıma oturdu böyle daha rahat olur dedi evet kadın bazı sitelere girerken bende kucağımdaki kalçanın arasına malı salmış    kalcalarını okşuyordum ve artık dayanamıyorum hemen beni burda sikmeni istiyorum dedi ve elini yarağıma attı öyle güzel sıkıyordu ki neredeyse    boşalacaktım hemen üzerindekileri sıyırdı ve benide soydu dayanamıyorum kocam uyanmadan hemen sik beni dedi ve üzerime öyle bir oturdu ki 5 dakka o şekildehayvanlar gibi sikiştik ve içime boşalmanı istiyorum dedi hadi dedi ve kucağımda yaramı köküne kadar aldı volkan    gibi patlamıştım 5 dakkika sikiştik 5 dakkikada hiç hareket etmeden yarrağım içinde öylece bekledik dudaklarımdan öptu ve kızım yarın sabah yolluyorum aşkım dedi çıktı evden kızıyla olan hikayemi sonra anlatacam ama ne kızı annesini becerdimi nede annesi kızını becerdiğimxcen    haberdar çok güzel bir şekilde hemen hergün sex yaparak yaşıyoruz…Gönderen: Condi

once ıcirdim,sonra siktim,pisman deilim.

Okul arkadasimla adli hikayemi okumussunuzdur o hikaye basimdan orta sonda gecmisti simdiyse lise 2 ye gectik bisene kaybederek tabi… Gay degilim, bunu yine soyluyorum, cunku yaklasik 2 sene boyunca hic escinselce bisey yapmadim. Artik kaderin cilvesi sinifta mutlaka sikmek istedigim bir cocuk cikiyor.Kerem iyi cocuktu, severdim pici tam pornocuydu, o .    adamda gaylik yoktu bir kac kere porno izlerken bana ac ac bakinca benimde aklima bunu sikmek geldi, bu cocukta zayif minyon tipliydi sesi kalinlasma asamasinda kilsiz tuysuzdu. Zaten okulda ders    yok biz bunla benim eve geldik. Dedik icelim aslinda sicakta bir bardak buzlu su yeterdi ama artik atesimi sondurmek istiyorum.    Gittik dedim kor kutuk sarhos olalim tamam dedi, 2 extra bi buyk tekirdag meze falan alip eve geldik, ibne okul giysileriyle daha da bi sikimlik gozukuyordu, eve gittik, doldurdum kendime ceyrek sek gersisi su onada yarisindan fazlasi sek gerisi su    doldurdum, karnimizda acti, sabah sabah iciyoruz, ictik ictik beni de biraz carpti ama pici acayip carpti tuvalete bile ben goturuyordum, baktim siki normall 15 14 cm fazla kalin deil zaten ink haliydi yani kafamda canlandirdim buyk halini. Bi anda o    siki cekmek gibi bi his geldi neyse biralari icince azicik uyuyalim dedi. Iyi dedim baktim bunun elini kaldiracak hali yok .    bu yatti dudagini optum giki cikmadi kafa acayip ucmus, uykulu halinde once soydum, tisortunu cikardim, pantolonunu cikardim, boxerini da cikardim    baktim ibne ciril ciplak, cok tatli gozukuyordugittim dijital foto makinesini aldim fotgraflarini cektim, eliyle sikimi tutarken, gotune sikimi surterken maksat    isi saglama almak. Cevirdim, dudaklarini opmeye yalamaya basladim dudaklarini emdim bunda cit yok, meme uclarini yaladim, assagiya indim siki agzima aldim, nasil olsa sikecem bari oda zevk alsin niyetine guzelde yaladim direk sahlandi ibne bosaldi sikini temizledim, bacaklarini ayaklarini derken dondordumayaklarindan bacaklarina dogru gittikce en sonunda gotune vardim, got yanaklarini yaladim, optum, karnin altina buykce bi yastik yerlestirip gotunu araladim opup yalamay basladim cokda tatliydi picin daracik got deligikivama gelince yavas yavas soktum kafasi girdi biraz cani aciyordu ama uyuyordu    hala, yavas yavas soktum gidip gelmeye basladimkucagima yatirip hoplattim, dudaklarindan optum, en sonunda cikardim siki bosaldim, ibneyi biraz opup oksadiktan sonra yine siktim, zaten got deligi biraz buyudu ben sikince o sekilde fotograflarini cektim yuzu de belirgin olacak sekilde en    sonunda bitirdim isimi. Pici biraz optukten sonra giydirdim yatirdim, gittim iki saat tv izledim int cafe ye gidip resimleri cikardim    ve mailime gonderdim, eve dondugumde hala uykulu halde kalk dedim a ne oldu falan dedi, bisey olmadi dedim, gitti ertesi .    gun yine bize geldi en sonunda dayanamayip resimleri gosterdim. Makineyi aldi kiracakken mailimde resimler kirarsan butun web aleminde dolasir niye yaptin falan dedi senden hoslandigimdan dedim, bak dedim sen benim sikimi yala bende seninkini ama ben senin gotumu sikeyim sen    asla gotume dokunma dedim olmaz falan desede kabul etti, ben once onunkini aldim guzelce yalayinca gitti bosaldi bisure sevistik, opustuk, sonra o benimkini aldi, 69 a gectik, en sonunda kucagima oturdu bana gotunu verdi fazla canin yanmiyor deil mi dedim    evet dedi e dedim icki uyusturucu gibi, icinden kimbilir kacdefa keske icmeseydim desede bi guzel siktim gotune bosaldim sabahtan aksama kadar sevistik ibne azmasin diye her seferinde 69 yaptik, sonra biraktimcunku eve arkadaslarla guzel bi kari getirdik ve onu siktikten    sonra hatami anladim, simdi rahatim, fotolar elimde yayinlamak isterdim ama yeminim, varinki siz dusunun, iyi eglenceler.Gönderen: …

önce yapmak istemedim

Merhaba Arkadaşlar….Öncelikle bundan bir kaç ay evvel yazmış olduğum hikayemden sonra birçok yeni arkadaşla tanıma ve tanışma fırsatı buldum. Gerçekten yeni insanlarla tanışmak ve tanımak güzeldi.Bu anlatacağım hikayemi 2 gün evvel yaşadım. Bakalım bu hikayem hoşunuza gidecek mi? O gün biraz fazla gezmiş olmalıyım ki eve biraz geç gittim. Eve geldiğimde kapının önünde duran ayakkabıların çokluğundan misafirlerimizin olduğunu anladım. İçeriye girdiğimde amcamların geldiğini bir kaç gün bize misafir olacağını öğrendim. Amcam, yengem ve amcaoğlu sinan bizdelerdi. Neyse olayın kahramanı olan sinanı sizlere biraz anlatayım Sinan gerçekten çok yakışıklı denebilecek kadar karizmatik, sarışın, renkli gözlü, ne kilolu ne zayıf, cillop gibi    birisi yani :)Gece geç saatlere kadar muhabbet ettikten sonra nihayet yatma vakti gelmişti. Annem sinanın yatağını benim odamda bulunan kanepeye yapmış. Sinana Burakla beraber yatarsınız demişti. Annemin Burakla beraber yatarsınız sözleri beni o an sinana gerçekten alıcı gözüyle bakmama neden olmuştu. Biz o sırada odaya geçmiştik. Sinan elbiselerini çıkarttığında giymesi için birşeyler istedi. Amcaoğlu yabancımı var çıplak yatsan ne olur    sanki diye biraz takıldım. Sinan biraz gülüsemiş olsada bozulduğu belliydi. Hemen alınma dur şurda bişeyler vardı al şunları giy bakalım dedim. Sinan elbiselerini giydikten sonra yatağa kendini yüz üstü atarak baya yorulmuşum burak abi ama hiç uykum yok nedense    diye söylenmeye başladı. Belli yorgundu ama canıda yatmak istemiyodu. İstersen tv izleyebilirsin güzel filmler oluyo diye seslendim. Yok be abi film izlemekte istemiyo canım dedi.O zaman canın …… yemek istiyomu demek geldi ama içimden söyleyemedim tabii

önce seyretı sonra beni sikti

KOCAM BAHÇEDE BİR ARKADAŞİYLA KONUŞUYORDU AKŞAM ÜSTÜ ARKADAŞİNİN ARKASINI DÖNUK OLDUGUNDAN YÜZÜNU GÖREMEDİM YAVAŞCA PENCEREYI ARALADIM KOCAM SAMİÇİGİM ELİMDE OLSA HEMEN KARİM BUSEYI SANA SİKTİRİR BENDE SEYREDERDİM BUSE BİLİR SAMİ HİÇ OLMASA KARİNİN BİR DONU ÇIKARDIGİNDA PENCEREDEN AT KOKLAYARAK KARİNİN AMİNİN KOKUSU 31 ÇEKEYIM BU GÜN DENK GELİRSE BUSENİN DONU ATARİM SEN ÇEKERKEN KARİMİN DONUNA BEN PENCEREDEN SEYRERİM GELDU BU KOCAYA BİR ŞEY DEME RESMEN PEŞKEŞ ÇEKIYORDU AMİM SULANMİŞTİ SANKI KOCAMİ HİÇ GÖRMEMİŞ GİBİ CEPTEN ARADIM NERDESİN KOCAÇİGİM BANYO YAPACAGİM DONUMU GEL ÇIKAR YADA ÇIKTIKTAN SONRA AMİMİ GÖTÜMÜ YALAR 31 ÇEKERSIN ÖN BAHÇEDEYİM KARANLIKTA GÖRMEMİŞİN GELİYORÜM DONU BEN ÇIKARARAYİM BANYONUN KAPISINDA SIRTIM DÖNÜKTÜ SAMİ ANLAMASIN DİYE HADI GELDİNMİ MİS GİBİ AMİM KOKUYOR İSTERSEN ÇEK 170 CM SIRIM GİBİ VÜCÜDÜM 91 LİK KALCALİM HEYKEL GİBİYDI DONUMU ÇIKARMASI İÇİN DOMALMİŞTİM DONUMU KOCAM DEGİL ZANLİMCA SAMİ ÇIKARIYORDU ELLERİ TITRIYORDU İNLEMESIDE AYRIYDI DONUMU İNDİRMİŞ AYAKLARİDA ÇIKARIRKEN KALÇAM AYRILMİŞTİGÖTÜME DİLİ DEGMİŞ KILLI AMİM BACAKLARİMA BELİNİ BOŞATTI HADI YETER OCAÇİGİM ÇIKINCA YALARSIN ELİNİ AMİMA AT SU İÇİNDE ELİ AMİMİ AVUÇLAMİŞTI BANYOYA ZOR ATTIM KABİNİN KAPISINI KAPATİM YIKANİYORDÜM BELİM DEVAMLI GELİYORDU İŞİM BİTMİŞ BANYODAN ÇIKTIM NERDESİN DİYEREK ODAYA GEÇTİM ÇIRIL ÇIPLAK AY KOCAÇİGİM SAMİ VARMİŞ NİYE SÖYLEMEDİM GOYA AMİMİ KAPATIYORDÜM 95 LİK MEMELERİM YARAGİN KOKUSUNU ALMİŞ FÜZE GİBİYDI HEMEN ÇIKTİM MİNİ BİR ETEK ISLAK VÜCÜTTA ŞİLE BEZI BİR BLUZ MEMELERİM AYNA GİBİ MEYDANDAYDI BLUZISLANMİŞ İÇİNİ GÖSTERİYORDU BİR TANGA İLE SOHBET EDİYORDUK SAMİNİN YARAGİ ÇADIR KURMÜŞTÜ BACAKLARİMİN ARASINDAN AMİMİ GÖSTERIYORDÜM KOCAM İÇERİ GİTMİŞ SAMİ YANİMDA MEMELERİMİ EMİYORDU ELİ AMİMİ AVUÇLAMİŞTİ YATAKTA DUDAKLARİMİZ BİRLEŞMİŞ 69 OLDUK İRİ VR DİRİ YARAGİNİ EMİYORDUM SAMİÇİGİM KOCAM GELMEDEN SİK BENİ YARAGİNİ SU İÇİNDEKI AMİMA GEÇİRMİŞ SİKİYORU BENİ ÖNCE SEYRETTİ SONRADA BENİ SİKİYORDU MEMELERİMİ EMİYOR ELLERİ KALÇAMADA PARÇALIYORDU KOCAMA SESLENDI GEL BAK KARİN BUSEYI SİKİYORÜM DELİRMİŞTİ HELE BEN İNLEDIKÇE YARAGİ AMİMİN DİBİNE KADAR GEÇİRİYORDU İŞTE SİKEN BÖYLE SİKMELİ BENİ BELİ AMİMİ DOLDURDU KOCAM GELMİŞ AMİMDAN AKAN BELERİ YALIYORDU YIKANİP GELDİM KOCAM NASIL KARİM ÇOK TEŞEKÜR EDERİM KARİNİN İLK DONUNU ÇIKARTİM GÖTÜNÜ YALARKEN ÖLECEK SANDİM SONRADA KARİNİ SİKTİRDIN UÇUYORDÜM SAMİ BENİ NE KADAR İYİ SİKMİŞTİ GELDİGİMİ GÖRÜNCE KUCAGİNA YERLEŞTİM YRAGİDA GÖTÜMÜ ZORLUYORDU YAN UZANDİM TEK ATAGİMİ AYIRDİM RAHATCA YARAGİNİ GÖTÜME GEÇİRMESİ İÇİN YARAGİN BAŞİ İÇİME GÖTÜME GİRMİŞTİ KALÇALARİMDAN ÇRKTI BENDE YERLEŞTİ AGZİMDANAH AH,,, İNLERKEN YARAGİN TAMAMİ GÖTÜMDE SİKİLIYORDÜM AH YERİNE OH OH ,,,CANİM BENİM GEÇİR GÖTE HERKEZ BİTİYOR BU KALÇALARİMA SİKTİKÇE GÖTTEN SİKİLİYORDÜM MEMELERİMİ PARÇALAMİŞ GÖTÜMÜ BELLE DOLDURDU UZUN BİR MÜDDET KALMADI BENDE NİHAYET BANYODAYDİM DEVALARCA KOCAMLA BİRLİKTE SİKTİLER BENİ VE SAMİ GİTMİŞ KOCAMA HER YERİMİ ISLAKKEN YALATİM O SİKTİRMİŞTİ BENİ BU GÜN SİTEMİZE TŞK EDERİM BİZE BU FIRSATI VERDİGİİÇİN GÜZEL MAİLLERI İÇİN OKURLARİMA TŞK İYİ YAYINLAR BUSE
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 353 515 737 08

önce sinema sonra karısıyla

Kaldığımız yerden nihayet devam edebiliyorum. beni evine götürdü. evde bizi güzel bir kadın karşıladı . tanıştık. daha sonra . beni yatak odalarına götürdüler. kadınla öpüşmeye başladık. bir yandanda adam beni öpmeye çalışıyordu. sonra adma kenara çekildi. ben kadınla sevişmeye devam ettim. kadın beni öpe öpe iyice soydu. yüzükoyun yatağa uzattı. adama kocacığım genç. sevgilini senin için hazırlıyorum. biraz sabret dedi. ve kalçalarımıyalamaya başladı sonra deliğimi yaladı iyice ıslattı ve parmağını sokmaya başladı. daha sonra adama gel işte yeni karın sik sikebildiğin kadar dedi . adam üzerime çıktı. penisini kıçımda hissettiğim an ürperdim. dur dedim canım yanar. karısı dur tatlım dedio bana aldırmadan sokmaya çalıştı. kadın gelip kafam oturdu kalkamıyordum ağırlıkları üzerimdeydi. adam baktı olmuyor. kalçama ,sırtıma tokat atmaya başladı iyice sinirlenmişti. karısı dur tatlım dedi. yüzümü çevirdiler. adam dizlerinin üzerinde ağzıma sokmaya başladı. dayanamadı ve ağzımın içine boşaldı. kadın nasıl tadı güzel mi dedi evet dedim. o gece onlarda kaldım ve sabaha kadar adam üç defa ağzıma boşaldı. kadın    vajinasını defalarca yalatarak boşaldı ve gecenin sonunda ikisi birliklikte benim penisimi emerek beni boşalttılar. artık müptelası oldum diyebilirim. ersag3Gönderen: ersag3

7 sene önce

Selamlar diyerek baslamak istiyorum benim ismim ahmet ben su an 22 yasındayım bu sitede sizlerden gelen anıları okudum ve bende bir anımı paylaşmak istedim…neyse lafı fazla uzatmadan konuya geliyim:)bundan 7 sene önce olan bi olay bu.ben yatılı okulda okuyordum    ve ilkokuldan arkadasım olan emreyle bi yakınlaşmam vardı yani birbirimizi .    küçüklükten beri sikiyor ve bundanda evk alıyorduk.ama bi açıklama yapayım birbirimizin içine hiç girmedik yani deliğimizin kızlığı daha bozulmamısdı…ben ayda 1 yada 2 kez ewe geliyordum tabi arkadasım emrenin    hayaliyle emreyle sikişirken ben genelde aktif oluyordum o da pasiflikten zevk alıyordu bu arada emrede benden 1 yaş küçük yani o zamanlar yası 16 ydi…biz ilişkimizi herkezlerden saklıyorduk en azından öyle sanıyorduk ama nerden bilelim emrenin abisi hakanın bizim bu    ilişkimizi bildiğini!gene izine geldiğim bi gün emre abisinin bildiğini bana ima etti elim ayağım birbirine dolaşmısdı…neyse geldiğimin ertesi günü emrenin abisi hakanı gördüm yalnızdım ve birazda korkuyordum,hakan benden 3 yas büyüktü…hakanda bana emreyle olan ilişkimi bilir tarzda biraz ima yaptı    ve bende kimseye söylememesi için yalvardım o da bana zaten kimseye söylemem siken sen isen sikilende benim kardesim dedi ve beni rahatlattı…ama tabiki bi şartı vardıbenimle sikişmek istediğini söyledi bende çaresizce kabul ettim aslında çaresizcede değildi birazda canım istiyodu…o gün hafta sonuydu ve biz bi köyde yasıyorduk beraber okula girelim dedi orda yaparız ve bizide kimse görmez dedi bende kabul ettim.ben kısa boylu balık etli o zamanlar kılsız parlak bi çocuktum.beraber girdiğimiz okulda boş bi sınıfa girdik girmemizle beni dudaklarımdan kapması bir oldu dudaklarımı morartana kadar emdi bu arada nasıl oldu bilmiyorum ama pantolonumu indirmiş ve göt deliğimle oynamaya bile baslamısdı .deliğimin kenarlarını parmakladıkça içimdeki sikilmek arzusu artıyordu.dudaklarımla işi bittikten sonra bana tamamen soyunmamı söyledi bende isteklerine karşılık vermeden itaat    ediyordum bu hoşuma gidiyordu beni sanki karısını siker gibi sikmesini istiyordum .soyunduktan sonra benim göt deliğimi yalamaya basladı pesbembe olan    deliğimi emerken nerdeyse boşalacaktım deliğimi yalarken hafif hafif parmaklıyorduda …daha sonra beni iki sırayı birleştirip üstüne yatırdı ve ayak parmaklarımı    teker teker yalamaya basladı bu beni ii ce tahrik etmişdi ve benimde ona karşılık olarak bişeyler vermem gerektiği hissini uyandırdı.    hiç beklemediği bi anda masadan kalktım ve sadece üstünde kilodu olan hakanı geriye ettim.o o an bıraktığımı düşünerek yüzüme sert bi ifadeyle ne yapıyosun der gibi baktı bende gözlerine bakıp yere diz üstü çöktüm ve kilodunu indirdim aman allahım o da neydi hakan emreye hiç benzemiyordu emrenin aleti gerçekten çok küçüktü 7-8 cm ama hakandaki alet devasa bişeydi yaklasık 20    cm ve çok kalındı görünce gözüm o kadar korktu ki geriye doğru irkildim.daha sonra şaşkınlığımı üstümden atıp bi anda yarrağını ağzıma aldım medikçe sanki dahada büyüyordu ileri geli yaptım biraz daha bi anda hakan basımı tutup aletine bastırdı ve ilk defa birisi ağzıma boşalıyodu bi anda kalkıp tuvalete koşdum .ağzımdaki dölleri tükürüyordum hakanda yanıma geldi ve korkma bişi olmaz diye beni sakinleştirmeye çalıştı ve tekrar içeri gittik.aaa pardon içeri gitmeden önce bana devam edicekmiyiz diye sordu ve bende tabiki dedim o zaman şimdi sen hiç içine almamıssındır ilk seferinde canın çok yanar dedi ve sen önce bi tuvaletini yap dedi    bedne tatam dedim ve wc ye girdim tam işim bitti dışarı çıkmak için hazırlanıyordum ki o da yanıma geldi ben    tabi çömelmiş tuvaletimi yapıyordum o da yarrağını çıkardı ve ağzıma almamı istedi biraz çekiniyordum ama boşalmıcam dedi bende aldım tabi kocacığımın yarrağını…birazda orda oral yaptıktan sonra dışarı çıktık ve benim göt deliğime sabun sürdü ve burda yapalım dedi …    neyse ben domaldım ve arkama geçti bi anda bi çığlık attım ama o sesin benden nasıl çıktığını bilmiyordum o koca siki bi anda deliğime dayamıs daha hiç bozulmamıs kızlığımı zorla çamaya çalışmısdı ve buda bana çok acı vermişdi sonra ben içime almaktan vargeçtiğimi ve sadece ağzıma almak isitediğimi söyledim ama ney fayda o da benim duyduğum acıdan zevk aldığını ve beni sikeceğini söyledi…ve tekrar denemek için arkama geçti ama bu sefer ilk önce yavasca orta parmağını soktu orta parmağa alışmısdım    daha sonra iki parmağını birde soktu biraz canım yandı ama .    önemli değildi 3.parmağını da soktuğunda içim bi hoş olmaya baslamısdı artık yarrağını istiyordum o da farkette ve yeter bu kadar alıştırma dön bakalım dedi…bende artık istiyordum ve hemen hiç reddetmeden döndüm bu sefer biraz yavas biraz sevecen bi şekilde içime girmeye basladı canım gene yanıyordu ama önceki kadar değil biraz .    gidip geldikten sonra taşşaklarını götümde hissetmeye basladım yani köküna kadar almısdım aletini bi anda ne olduysa kendimi zafer kazanmıs asker    gibi mutlu hissettim gibir daha gidip gelmeden sonra içime ılık ılık boşaldığını hissettim o an sanki bende boşalmıs gibi zevk alıyodum ininltiler bütün okulu sarmısdı artık o beni sikmek için değil ben ona sikilmek için can atıyordum 3.cü pastayı hiç atacağı yokken zorla kendimi siktirdim ve gene içime boşalması için yalvardı o dölün sıcaklığını hissetmek benim bütün hormonlarımı etkilemişdi … sikmek hayıııııır asıl olan sikilmeeeeeeeeeeeek tir… umarım bu anımı okurken sizi zevk denizinde boğmusumdur çünkü ben bu olayı yaşarken .    boğuldum…Gönderen: poly

Önce Abiydi Şimdi Seks Dostum

Merhaba arkadaşlar Sizlere geçmişte Abim dediğim biriyle Yaşadığım bir hikayemş anlatıcam. Emin olun ben bile şuan bu satırları yazarken aklıma geldikçe kendimden geçiyoruk doğru konuşalım her kız ne kadarda ay iğrenç hayor istemiyorum desede bunu kabul etsinki bende bir kız olarak söylüyorum aslında hepimiz onun tadını ya merak ediyoruz yada doyamıyoruz. Her neyse ben 27 yasındayım iyi görünümlü iyi vücutlu biriyim, birazda kıllıyım

Düğünde Önce Komşu Geline Kaydım

Benim adım Çelebi, 25 yaşındayım ve bir kaç yıl önce şehir merkezinde açtığım dükkanı işletiyorum. Yanımda çalışan 3 kişi var ve istediğim zaman kendime kafa izni veriyorum. Özellikle son bir kaç aydır komşu kızı ile aramızda ki yakınlaşmadan dolayı sık sık işten çıkıp mahallede takılıyorum. Komşu kızı dediğim hatunda evlendi yani, henüz evleneli 1 ay falan oluyor ve bu bizim bakire komşu kızı ile aramızda geçen olaylar, tamamen gerçek ve şuan yazacaklarımda isimler hariç tüm herşey aynen yaşandığı gibidir hatırlatmak istiyorum.
O gün, yani düğünün başlamasından bir gün önce, perşembe günü yine olurda denk getiririm belki diyerekten işten ayrıldım ve mahallede, evin önünde ki çardakta takılmaya başladım. Bir ara komşu kızının evinin kapısının açıldığını fark ettim. İçeriden bir kaç tane kadın çıktı, içlerinde Gülten teyzede vardı. Gülten teyze peşinde olduğum komşu kızın annesi oluyor. Onun yanında bir kaç kadın daha vardı ama kadınları tanımıyorum. Zannediyorum bir kaç eksik gidermek üzere alışverişe çıkıyorlardı ama Perihan evdeydi. Zaten annesini kapıdan uğurladıktan sonra şöyle bir bizim evin önüne doğru baktı ve daha bakar bakmaz beni çardakta boş boş otururken gördü. Özellikle boş boş oturduğumu fark etmesi için hiç birşey yapmadan direkt onların evini izliyordum, amacım tabiki onun için orda olduğumu sezdirmekti ve istediğimde oldu yani. Annesini uğurladıktan bir kaç saniye sonra, annesi henüz hala mahalle içerisinde iken tekrar kapıyı açan Perihan bana kaş göz yaparak evin arkasına gelmemi işaret etti.
İnanır mısınız çocuklar gibi sevindim ve hayatımda hiç heyecanlanmadığım kadar heyecanlandım. Yani uzun zaman önce girdiğin öss sınavında bile bu kadar heyecanlanmamıştım. Bana kaş göz yapıp kapıyı kapatır kapatmaz hemen etrafıma baktım. Acaba beni görebilecek biri varmı diye bir kaç saniye mahalleyi, balkonları ve evlerin pencelerini izledikten sonra işaret ettiği gibi evin arkasına dolandım. Oturdukları ev 2 katlı müstakil bir evdi, içerisinde girdiğimde dublex olduğunu öğrenmiştim. Dışarıdan bakıldığında normal 2 katlı, 2’inci kata merdiveni olan bir evdi ama içeriden de merdiven vardı yani. Her neyse evin arkasına dolandığımda mutfağın balkonunun kapısının açıl olduğunu fark ettim. Balkonun hemen kapısının önünde ki perde kapalı duruyordu fakat Perihan perdenin hemen arkasından bana sesleniyordu. Çok kısık bir sesle “etrafta gören eden yoksa buraya gel” şeklinde. Balkonun önünde 1-2 dakika zaman geçirdim, orada öyle sağa sola bakarak dolandım ve etrafta kimsenin olmadığını anlayınca bir çırpıda balkona çıkıp açık kapıdan içeri kendimi atıverdim.
Yani atıverdim derken inanın birinci sınıf bir asker edası ile atladım mutfağın içerisinde. İçeri atlar atlamaz Perihan’ın bacakları önümde beliriverdi. Altında dizlerinin altına kadar gelen bir etek vardı ama bacaklarının bir kısmı görünüyordu. Eteğinin çapraz kısmında ki yırtmaçtan dolayı bu manzarayı görebilmiştim, yoksa Perihan dediğim kız öyle dekolte takılan biri değil. Gerçekten tam evlenilecek kız ama o fizik, göz göze geldiğimizde bana o denli baygın bakışlar atması benim ona karşı bir ilgi beslememe neden olmuştu. İçeri girip ayaklarına kapandığımda elimden tutarak beni yerden kaldırdı ve “ee nasılsın Çelebi, evleniyorum hiç arayıp sormuyorsun, komşu değilmiyiz onca senedir” dedi. Elini tuttuğumda daha sertleşmeler başladı desem abarttığımı düşünürsünüz ama inanın elini ellerimin arasına aldığımda o yumuşaklık ufaktan ufağa aletimi dikmeye başlamıştı. Bende “aslında tebrik için gelecektim ama ne bileyim yanlış anlaşılır falan diye gelemedim” dedim. Gülümsedi ve “neyse gel içeride sana bir kahve ikram edeyim” diyerek beni salona soktu.
Yani söylememe gerek yok gerçi ama kız yarın evleniyordu ve beni evine davet etmişti, tam olarak ne istediği bariz bir şekilde ortadaydı fakat bu konuya nasıl girecektim o var tabi. Perihan kahveleri getirdikten sonra zaten zaman kısıtlı olduğu için direkt konuya girdim, biraz zorda olsa “neden şimdiye kadar hiç evine misafir etmedin de beni, şimdi çağırdın” diye sordum. Kahvelerimizi yudumlarken ilk ettiğimiz sohbet bu olmuştu. Bana “yarın evleniyorum, içimde kalsın istemedim” şeklinde cevap verdi. Bende “içinde kalacak olan ne ki” diye sorunca gülümseyerek “bilmem, içimde kalmasını istediğin birşey yok mu” diye sordu. Heyecanım hala sürüyordu demekki, bu söylediğinde ilk başlarda seksüel bir mesaj göremedim ama şöyle bir düşününce jeton düştü ve onunla beraber bende gülümsemeye başladım. Elindeki kahveyi bırakıp yanıma geldiğinde “bizimkiler bir iki saate ancak gelir, biraz baş başa benim odamda takılalım mı” diye sorunca cevap dahi vermeden kahvemi bıraktım ve elinden tutup beni yatak odasına götürmesine izin verdim.
Yatak odasından girdiğimiz anda elini aletime atıp sıkıca tutarak “inan son zamanlarda rüyama giriyordun, daha fazla dayanamadım” dedi ve pantolonumun üzerinden aletimi bir kaç dakika okşadı. Sonra dışarı çıkartıp “daha önce hiç oral sex yapmadım o yüzden yapamazsam kusura bakma” diyerek önümde diz çöktü ve aletini ağzına götürmeye başladı. İlk bir kaç denemesinde dediği gibi çok amatördü, pek zevk aldığımı söyleyemem ama sonrasında “sen sadece ağzını açık tut” dedim ve saçlarından tutarak Perihan’ın ağzını sikmeye başladım. Her soktuğumda biraz daha derinlerine itekliyordum ve boğazına bir kaç defa değmeme rağmen kızda en ufak bir bulantı dahi yoktu. Henüz saniyeler önce amatör bir saksocu olan Perihan o saniyeden sonra, yani ağzını sikmeye başladığımda ve yarrağımı boğazına kadar iteklediğimde tam bir porno yıldızı gibi sakso çekmeye başlamıştı. Boğazına kadar sokuyordum, daha fazlasını sokmak için çabaladıkça kız nefes alamıyor ve gözleri yaşarıyordu ama en ufak bir tepki dahi yoktu. Yani tepki tabiki vardı ama ağzından yarrağımı çıkartmamı gerektirecek bir tepki yoktu.
Bu gırtlak sikişli oral sex belki 5 dakika kadar sürmüş olabilir. Sonunda boşalmaya yakın bir süre geçtikten sonra “daha fazla devam edemeyeceğim, hadi başlayalım” dedim ve yarrağımı kızın ağzından çıkarttım. Lakin kız “yapmak istediğim buydu, ilişkiye giremem” deyince afalladım bir anlığına. Şaşkın bir şekilde “nasıl yani, sadece yarrağımı yalamak için mi çağırdın beni buraya” dedim. O da “evet, bakireyim ben, yarın düğünüm var nasıl verebilirim ki sana” dedi. Şaşkınlığımın yerini azgınlığım almıştı ve elinden tutup dizlerinin üzerinden kaldırdım ve yatağa yüz üstü yatırarak “merak etme, amına sokmam, kızlığımı bozmam ama benimde bu göt aklımdan çıkmıyor, bırak götten çakayım sana” dedim. Korktu önce, yaptırmak istemedi, daha önce oral sex yapmadığı gibi götten sikiş konusunda da deneyimi yoktu, yani göt deliği bakireydi. Zaten eteğini çıkartıp külotlu çorabını ve külotunu aşağı sıyırdığımda ve götünü iki yana ayırarak göt deliğine baktığımda gerçekten bakire bir göt deliği olduğunu anlamıştım. Yinede o götü sikecektim ve en azından Perihan ile bir anal sex geçmişimiz olacaktı, oral sex ile sınırlı kalmayacaktı.
Götünü aralayıp parmağımla biraz yokladıktan sonra evde krem olup olmadığını sordum. İstekli bir şekilde “hemen getireyim” diyerek çekmecelerin birinden aromalı bir krem getirdi. Göt deliğine sürdüğümde heyecanını ve sabırsızlığını görebiliyordum. Biraz önce anal sex için izin vermeyen kız resmen götünün sikilmesi için can atıyordu. Beklediğini hemen verdim, yarrağımı elimin arasına alıp göt deliğine dayayarak yavaş yavaş itekledim. Yarrağının kalınlığı normal düzeylerde, belki ince bile diyebilirim ama uzun olarak 19 santim kadar var. Şimdi ince deyince aklınıza kürdan gibi birşey de gelmesin. Yani ortalama incelikte ama uzunluk olarak biraz uzun bir yarrağım var. Perihan’ın götüne ilk denememde girememiş olsamda bir kaç dakikalık çalışmadan sonra götünün dibine kadar kökledim yarrağımı ve ben soktukça Perihan daha derinden inlemeye başladı. İniltilerini arttırmak için yarrağımı hızlı sokup çıkartmam yetiyordu. O an pek zaman kavramımız olmasada götünü sikmeye başladıktan 15 dakika kadar sonra Perihan’ı orgazm etmeyi başardım.
Orgazm olduktan sonra bana sık sık “hadi annemler gelecek” falan diyerek içinden çıkmamı söylüyordu ama en az 5 dakika kadar daha siktim ve sonunda yarrağımı götünden çıkartmadan götünün içine boşaldım. Spermlerimi götüne bırakırken sikmeyi bıraktım ve yarrağımın tamamını dibine kadar Perihan’ın götüne yerleştirdim. İşimi bitirdiğimde boşaldığımı söylemeden içinden çıkıp “tamam ben gidiyorum ama nolursun tekrar görüşelim” dedim ve evden geldiğim gibi çıktım. Perihan içine boşaldığımı akşama doğru tuvalete gidince fark etti, yani evden çıkarken birbirimize telefon numaralarımızı vermiştik ve attığı sms de öyle yazıyordu. Biraz korku içerisindeydi, zannediyorum hamile kalmaktan korkuyordu ama anal sex ile hamile kalınmayacağını, en azından çok çok çok ufak bir olasılık olduğunu söyledim. Kızın içi o an pek rahatlamasada sonraki günlerde sms ile görüşmelerimiz devam etti. Evli olmasına evli, şuan kocasıyla söylediğine göre gayet mutlu bir evlilikleri var ama Perihan’ın diğer bir kocasıda benim ve eminim kocasıyla yapamadığı şeyleri benimle yapmaktan çekinmiyor.
Perihan’a düğününden bir gün önce çakmam gerçekten uzun zamandır beklediğim birşeydi. Onca yıldır komşumuz ama bu bizim Perihan ile ilk sex yapışımızdı. Yinede evlendikten sonra dediğim gibi smsleşmemiz devam etti, ediyor ve bir kaç defa tekrar buluşmak için sözleştik. Şu sıralar pek müsait bir ortam bulupta buluşamamış olsakta böyle bir planımız var. Zaten evleri hemen 2 sokak ötede. Bakalım ilerleyen günlerde sizlere Perihan ile bir hikayemi daha yazabilirim.